reklama

Štatistika môjho blogu

Nielen zo zvedavosti ale aj potreby informácií o návštevníkoch si vediem štatistiku môjho blogu - návštevnosť aj klikanie na "externé" linky. V tomto súkromnom článku si môžete obzrieť moje výsledky a nájsť ďaľšie informácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mojou prvou "bežiacou" štatistikou je štatistika od MyBlogLog. Ponúka veľmi užitočnú informáciu o populárnosti linkov na mojom blogu, ktoré su tzv. "extérné", t. j. odkazujú sa na stránky mimo http://cupek.blog.sme.sk. Jej výsledky môžete pozorovať, keď podídete myšou nad nejaký ten "externý" link, napríklad nad logo SME Blogu vpravo hore. Zobrazí sa informácia o poradí v rebríčku populárnosti, čo nie je nič iné ako rebríček počtu kliknutí. Externé linky sú napríklad aj v sekcií "Moje obľúbené stránky" v pravom panely alebo aj odkaz na diskusiu k článku. Keď však podídete na síce von smerujúci link, no na taký, na ktorý v poslednej dobe nik neklikol, nezobrazí sa žiadna informácia. Stránka tohto "linkmerača" je na adrese http://mybloglog.com , kde sa môžete tiež zaregistrovať a merať popularitu "externých" odkazov.

Nedávno mi tiež na môj e-mail prišla pozvánka do Google Analytics, čo ma nesmierne potešilo, nakoľko to bolo chvíľku po vydaní tohto článku. Tak ako je to deklarované na jeho stránke, prináša pekné, prehľadné a užitočné štatistiky. Nezostáva mi nič iné ako túto službu odporúčať a zaregistrovať sa do zoznamu čakateľov na tejto stránke. Krátko po zavedení som sa však dozvedel, že je na blog.sme.sk pre blogerov zakázaná, takže som ju musel stiahnuť a vrátiť sa k službe TopList.cz .

Tagy: blog pocitace web statistika google

Polislav Cupek

Polislav Cupek

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý lekár z Bratislavy zabavený počítačmi, dopravou a encyklopédiami. Zoznam autorových rubrík:  PočítačeGoogleFirefoxSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu