reklama

Vráťte nám späť smajlíky!

Bežnou súčasťou rýchlej komunikácie napr. cez ICQ sú aj tzv. smajlíky - jednoduché tváričky snažiace sa vyjadriť pocity ich odosielateľa. Začínali sme pri jednoduchých textových v podobe :-), :), :( či :-/, skončili sme bohužiaľ pri niečom, čo je podľa môjho názoru už nie práve najkrajšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Moje sklamanie z výzoru "novodobých" smajlíkov nastalo po tom, čo som nainštaloval novú verziu ICQ programu s označením 5.1, napriek tomu, že bežne používam Trillian .

Ich výzory sú nasledovné:


Neviem ako vy, ale ja by som mal teda veľký problém s priradením nového k pôvodnému, ktorý má vyjadrovať rovnakú vec.

Rozhodol som sa teda, že sa ich pokúsim vrátiť do pôvodnej podoby, inštalácia staršej verzie mi však "nevoňala". Musím konštatovať, že sa mi to našťastie aj podarilo. Ako? Nuž, takto:

V programe na prezeranie súborov, napr. Windows Explorer (Prieskumník) otvorte adresár, kde je nainštalovaná najnovšia verzia ICQ. Adresár rozbaľte, rovnako aj ten s názvom Smilies. Malo by to vyzerať podobne ako toto:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
direktórium
direktórium 


Pre nás dôležité sú iba adresáre Smilies a OldSmilies. V druhom menovanom sa nachádzajú všetky smajlíky v pôvodnom vyobrazení. V adresári s kratším názvom nájdete tie nové, vyššie prezentované.

Skopírujte teraz všetky súbory z adresára OldSmilies do adresára Smilies a potvrdťte premazanie súborov s rovnakými názvami. Ak si však myslíte, že sa k novým smajlíkom budete chcieť ešte niekedy vrátiť, najskôr si ich zálohujte niekde mimo. A je to hotovo. Neviem, či ku zmene treba ICQ reštartovať, to je však už najmenej.

Teraz som spokojný. Smajlíky mám opäť v poriadku a i keď sa na ne nebudem veľmi často pozerať, nakoľko, ako som vyššie uviedol, zvyknem používať Trillian, mám v duší akýsi pokoj.

Poznámka: Editáciou súborov smajlíkov v adresári Smilies je možné upraviť si ich podľa vlastnej potreby, pozadie však musí zostať ružové.

Tagy: pocitace web tipy-triky design ICQ IM odpad zabava

Polislav Cupek

Polislav Cupek

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý lekár z Bratislavy zabavený počítačmi, dopravou a encyklopédiami. Zoznam autorových rubrík:  PočítačeGoogleFirefoxSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu